TOP Oss verbindt Vidox Media aan nieuwste jeugdteam
TOP Oss start in samenwerking met N.E.C. Nijmegen een nieuw jeugdteam. Op de wedstrijdshirts van het gezamenlijke team prijkt voortaan het logo van Vidox Media. De voetbalclub en het videobedrijf zijn een sponsorovereenkomst overeengekomen. Hiermee wil Vidox- eigenaar Damian van Essen talent dezelfde kansen bieden die hij zelf bij de club heeft gehad.
In 2013 stond Van Essen als 15-jarige aan de wieg van het clubkanaal van TOP Oss. Tien jaar later is hij als mediapartner én supporter van de club nog altijd nauw betrokken. Tussen 2016 en 2018 was hij ook een periode het gezicht van N.E.C. TV in Nijmegen.
Intensievere samenwerking
Onlangs werd bekend dat TOP Oss en N.E.C. hun samenwerking intensiveren. Zes spelers van de Nijmeegse academie spelen dit seizoen voor het eerste elftal van TOP Oss. En sinds kort razen de jeugdspelers van een gezamenlijk team over het veld in het Frans Heesen Stadion. Technisch directeur Linton Posthumus over het nieuwe jeugdteam. ‘’Dit is een stap om ook in de jeugd onze samenwerking verder uit te breiden. Het moet de jonge voetballers in staat stellen om dicht bij hun familie en vrienden te blijven, en tegelijkertijd te profiteren van professionele training en begeleiding.
Investeren in talent
“Damian is een echte ambassadeur van onze club”, aldus Bas van Rossum, algemeen directeur van TOP Oss. “Hij is het bewijs van waartoe investeren in talent kan leiden. Dat juist hij ons nu wil helpen om onze vernieuwde samenwerking met N.E.C. tot een succes te maken, vinden we geweldig. Jong talent moet zichzelf kunnen blijven ontwikkelen. Damian weet dat als geen ander zowel als individu als bedrijfsmatig vanuit zijn eigen bedrijf. Hopelijk leidt deze stap in de toekomst tot een nieuwe Richard van der Venne, Ragnar Oratmangoen of Luuk Koopmans.”
Springplank
Volgens Van Essen toont TOP Oss ambitie en zet de club stappen naar een toekomstbestendige topsportomgeving. “Dat vind ik mooi om te zien. Zelf heb ik veel te danken aan de springplank die TOP Oss voor mij als ‘broekie’ is geweest. Het clubkanaal was de basis voor mijn eigen bedrijf. En dankzij de Business Club heb ik een waardevol netwerk opgebouwd. Van de springplank profiteer ik nog iedere dag, zowel zakelijk als in mijn ontwikkeling als persoon. Omdat ik ander jong talent dezelfde kansen gun, verbind ik Vidox Media met plezier aan dit nieuwe initiatief.”
WELLICHT OOK INTERESSANT VOOR JE?
Zimmerman en Mulder opgeroepen voor interlandperiode
𝐂𝐚𝐥𝐥 𝐮𝐩 📞🙌Joshua Zimmerman en Jonathan Mulder zijn opgeroepen voor Curaçao en Israël onder 21.Veel succes Joshua en Jonathan! 🍀 TERUG NAAR HET NIEUWSOVERZICHT WELLICHT OOK...
Hooglander advocaten verlengt sponsorschap bij TOP Oss
TOP Oss en Hooglander Advocaten hebben hun samenwerking verlengd en geïntensiveerd. Voor de komende drie seizoenen blijft Hooglander Advocaten als partner verbonden aan de club....
Oldstars in de spotlight tijdens de Week tegen Eenzaamheid
Bij de TOP Oss Foundation spelen de Oldstars een belangrijke rol in het doorbreken van eenzaamheid onder ouderen. De Oldstars zijn dan ook zeker meer dan alleen voetbal. Iedere...