Home > Informatie verificatie ticket-account
NIEUWS
Informatie verificatie ticket-account
23 april 2025

Bij TOP Oss staat de veiligheid van onze supporters voorop. Daarom introduceren we iDIN-verificatie voor het kopen van wedstrijdkaarten. Hiermee kunnen we de veiligheid in het stadion garanderen en een betere ervaring bieden voor iedereen.

Wat is iDIN?
iDIN is een veilige en eenvoudige manier om jezelf online te identificeren via je eigen bank. Het is vergelijkbaar met iDEAL, maar dan voor identificatie in plaats van betalingen. Het verifiëren van je account is gratis, er zijn dus geen kosten verbonden aan iDIN registratie.

Waarom gebruikt TOP Oss iDIN?
Door iDIN te gebruiken, weten we zeker dat jij het bent die het kaartje koopt. Dit helpt ons om een veilige omgeving te creëren voor alle supporters in het stadion.

Waarom moet ik mijzelf verifiëren?
Veiligheid: We kunnen de identiteit van alle supporters in het stadion bevestigen.
Toegang tot risicowedstrijden: Alleen geverifieerde accounts kunnen online kaarten kopen voor risicowedstrijden, zoals de derby tegen FC Den Bosch.

Hoe verifieer ik mijzelf?
Volg deze stappen om je account te verifiëren:

  1. Log in op je CM-account via: https://shop.ticketing.cm.com/top-oss/account/login
  2. Ga naar je account en gegevens rechtsboven (desktop) of linksboven (mobiel).
  3. LET OP: Zorg eerst dat je gegevens volledig zijn ingevuld. En druk op save!
  4. Ga naar de melding bovenaan je gegevens en klik op “Verifieer mijn account”. Mocht deze melding niet direct zichtbaar zijn ververs dan een keer de pagina.
  5. Volg de instructies van jouw bank en verifieer binnen 1 minuut jouw account. Wanneer je de QR-code scant, controleer dan zorgvuldig of de gegevens in je mobiele bankapp overeenkomen met die van je CM-account.
  6. Nu is het voor jou mogelijk om kaarten te kopen voor risicowedstrijden, mits jouw postcode of ticketgeschiedenis voldoet aan de veiligheidseisen van TOP Oss.Wil je iemand verifiëren die geen eigen bank heeft, dan zal dit fysiek moeten bij ons in de fanshop. Verder is jezelf identificeren voor jouw ticket-account in de fanshop altijd mogelijk.

Veelgestelde vragen:

1. Waarom moet ik mijn account verifiëren via iDIN voor deze wedstrijd?
Dit is vereist om veiligheidsredenen. We willen er zeker van zijn dat jij degene bent die het ticket koopt, zodat er geen misbruik van accounts kan worden gemaakt.

2. Wat controleert iDIN precies?
Met de iDIN-verificatie wordt gecontroleerd of jouw achternaam, postcode, geboortedatum, geslacht en e-mailadres, zoals deze bij de bank bekend zijn, overeenkomen met de gegevens in je ticket-account.

3. Wat als ik problemen heb met de iDIN-verificatie, bijvoorbeeld omdat mijn gegevens niet overeenkomen?
Controleer of je gegevens exact overeenkomen met de gegevens die bij je bank bekend zijn. De iDIN-verificatie controleert op basis van postcode, achternaam en geboortedatum, dus eventuele verschillen kunnen problemen veroorzaken. Krijg je de melding dat je achternaam niet overeenkomt en heb je een tussenvoegsel in je achternaam, neem dan contact met ons op via info@toposs.nl.

4. Kan ik als buitenlandse fan of iemand zonder Nederlandse bankrekening een ticket kopen? 
Ja, dat is mogelijk, mits je al bekend bent in het ticketingsysteem en al eerder kaarten hebt gekocht voor een TOP Oss-wedstrijd. Omdat je jezelf niet kunt verifiëren via iDIN met een buitenlandse bankrekening, vragen we je een kopie van je identiteitsbewijs, je e-mailadres en de volledige naam van je ticketaccount te sturen naar info@toposs.nl. Op die manier kunnen we je handmatig verifiëren.

5. Wat als ik een en/of-rekening deel met een partner?
Vul dan alleen jouw eigen achternaam in bij je ticket-account die bekend is bij de bank. Dit voorkomt problemen bij de iDIN-verificatie.

WELLICHT OOK INTERESSANT VOOR JE?

Vacature Teammanager TOP Oss

Vacature Teammanager TOP Oss

Functieprofiel Teammanager Heb jij affiniteit met voetbal en ben je goed in organiseren? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als teammanager bij TOP Oss ben jij de schakel tussen spelers,...